השר וסרלאוף תוקף את נציבת שב"ס: "חוצפה ועזות"

מהדורת הבוקר No Comments on השר וסרלאוף תוקף את נציבת שב"ס: "חוצפה ועזות"

השר יצחק וסרלאוף לאיתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סופ"ש ב'קול חי': "האזרחים לא הכירו את קטי פרי לפני ההודעה שלה. הודעה מטורללת, הזויה, עזה וחצופה. מוכיח שהיא לא ראויה לתפקיד. תחשבו שהרמטכ"ל היה מדבר כך על שר הביטחון. אם האחריות היא של השר, אז גם הסמכות צריכה להיות אצלו"

MK Yitzhak Wasserlauf takes part in a march to the Evyatar outspot, near the West Bank city of Nablus, during the Passover holiday, on April 10, 2023. Photo by Sraya Diamant/Flash90 *** Local Caption *** öòãä ùëí çééìéí àáéúø äúðçìåú îàçæ ìà çå÷é ôòéìé éîéï îúðçìéí éöç÷ åñøìàåó צילום: Sraya Diamant/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הנגב והגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע והתייחס לסערה סביב הדחתה של נציבת שירות בתי הסוהר: "אזרחי ישראל לא הכירו את קטי פרי לפני ההודעה שלה. זו הודעה מטורללת והזויה, איך לובש מדים מוציא הודעה כזו על השר הממונה עליו, בעזות וחוצפה. זה מוכיח שהיא לא ראויה לתפקיד. תחשבו שהרמטכ"ל היה מדבר כך על שר הביטחון. אם האחריות היא של השר, אז גם הסמכות צריכה להיות אצלו".

וביחס לטענות באוצר על הצורך לסגור משרדי ממשלה, בהם את משרדו, אמר וסרלאוף: "עשרות ראשי רשויות כתבו לראש הממשלה שהמשרד שלי הוא אחד המשרדים הכי אפקטיביים במלחמה ושיתנו לו יותר תקציבים. העברנו מעל 200 מיליון לרשויות מתחילת המלחמה".



0 תגובות